BLUNDAR TILLS JAG SKYMTAR LYCKAN

Veckans tre första dagar har snart gått och jag är helt slut. Måndagen bestod av en massa grupparbete, träning och mys med en fin vän. Inledde tisdagen med ett seminarium där vi diskuterade socialpolitik, jätte intressant men man kan ju inte bli annat än förbannad haha. Pluggade några timmar efter det innan det blev dubbla träningspass - spagettiben påvägen hem vill jag lova.
 
Har träningsvärk i hela kroppen, huvudet är sprängfyllt av allt plugg och ögonlocken fruktansvärt tunga med tanke på den lilla sömn jag fick i natt. Postitiv tjej? Jo men visst! Sitter just nu - efter en hel dag med grupparbete - och pluggar innan det är dags för träning med Anna! Vi tänkte köra lite löpband på gymmet innan det blir bodybalance. Älskar det passet, eller iallafall avslappningen i slutet hehe. Vem hade trott att man skulle på träningsvärk av iprincip ren stretching? Stel som en pinne. 
 
Imorgon har vi forumspel hela dagen, och gissa om mitt huvud kommer ha sprängts innan klockan slår fyra.. Usch vad mycket det är att ta in hela tiden, hinner liksom inte reflektera över nåt innan det ska ut igen. Ska läsa klart min bok om intersektionalitet innan den dagen är slut också är det tänkt. Tro det eller ej, men det är den första boken jag läst sen jag började här som jag faktiskt tycker om! Den är riktigt bra. Lättläst till på köpet haha. Träning är det som gäller torsdag, fredag, lördag med. Ska ta det lugnt, HELA helgen och bara plugga & pyssla om mig själv. Ni anar inte hur skönt det ska bli. Värsta är att jag brukar bli rastlös efter fem minuter in på fredagkvällen. Nu kommer jag dock vara så trött så jag inte ens hinner reflektera över det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0