16.15 SMÄLLER DET

Hej på er! Ni anar inte vilket vrak jag är idag, sån fruktansvärd panik haha. Har varit uppe sen klockan fem ungefär, för då insåg jag att jag kommer inte kunna somna.. Sitter nu och försöker pressa in allt i skallen! Åhh vad jag hatar allt som har med Alan Bryman och göra just nu. Ska laga lite goodii mat innan jag drar sen så jag är pigg och gla! Ska träffa bästagruppen innan tentan för att lugna varandras nerver lite. Klockan fyra smäller det. Och när det är över blir det timebeer, fira är det som gäller!! Dröjer ju faktiskt tre veckor innan vi får reda på om det blir omtenta eller inte. Så kan ju släppa det för stunden. 
 
Imorgon sen är det nollereunion och färgfest som gäller, ska bli riktigt kul! På lördag kommer bästa Amanda & Emmie hit och kollar på bästa Stiftelsen med mig!!! Gaah vilken helg. Hoppas bara jag överlever den här hemska dagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0