Det gjorde vansinnigt ont att försöka sluta älska

Sitter en lördagkväll och skriver på min absolut sista svenskarapport. Om den vansinngt bra boken Gå i kras av Veronica Schelander. Vill lämna in den ikväll så jag slipper sitta med det imorgon. Pappa har just tänt grillen också så jag får snart lite belöning! Vilket jag egentligen redan fått idag. Började dagen med kalas, åkte sedan till McD med syrran och sov sedan några timmar innan jag satte igång med pluggeriet. 
 
Igårkväll var jag med Elise, Amanda och Jessica. Drack vin och snackade en massa skit den härliga försommarkvällen. Slutade med att vi hamnade uppe hos Tobias och jag somnade gött i Amandas säng framåt fyra. Lugn kväll med mycket skratt med några av mina favoriter. Sådana kvällar behöver man fler av. 
 
När jag är färdig blir det antagligen direkt in i duschen för att sedan umgås med Yasmine ikväll. Det händer inte allt för ofta så det ska bli trevligt! Imorgon är det morsdagsfirandet som gäller, hörs då! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0