Torsdag

Det börjar närma sig helg och jag är inte speciellt pigg. Hoppas det vänder under natten. Endast två lektioner imorgon, sen hoppas jag på träning! Får se hur jag mår. Annars är det mycket plugg som gäller innan jag & Jessica beger oss mot Göteborg på lördag. Ganska gött att komma iväg lite. 
 
Annars då? Jo, förutom att kroppen gör uppror och att jag har plugg så det räcker till ett helt kompani så är det bra. Nico har äntligen kommit hem så skoltiden blir faktiskt ganska rolig. Är både förväntansfull och väldigt nervös inför praktiken som inte är så långt borta. Snart helg. Har inte så mycket att klaga på med andra ord! Dock gör jag det ändå, men tycker att det är okej när man inte mår bra, så de så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0