Studiedag

Både onsdag & torsdag har sätt ut precis som vanligt; skola, träning och plugg. Inte jätte intressant med andra ord. Men idag har jag som sagt stuidedag! Vaknade runt sju och åkte för att hämta Puma. Kröp ner i sängen när jag kom hem igen och där har jag legat och läst tills nu. Kände att det var dags att dra igång med skolarbetet nu så jag kommer någon vart. Det är mycket som ska göras innan det är måndag igen förstår ni. 
 
Men ikväll ska jag göra roligare grejer! Efter tre långa veckor har Linus kommit hem igen så jag & Amanda ska bjuda han på mat. Sen blir det nog sällskapsspel för hela slanten. Kunde inte kommit mer passande måste jag säga! Ska bli skönt med en lugn helg och inte för sena nätter. Det behövs ibland. Men nu var det skolarbete som gällde, hoppas ni får en fin helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0