Inte en dag har gått

5 Januari. 2013. Jag är trött. Blev sent igår. Skulle vilja sova. Men vet ni vad? Det har jag inte tid med, sitter just nu med ett hemprov som måste vara klart innan måndag. Har även en fördjupning, ett manus och några uppsatser att skriva tills på måndag med. Bara att bita ihop, klar med första grejen snart iallafall.
 
Ikväll ska jag bara ta det lugnt! Ladda inför morgondagen då jag ska fortsätta plugga, äta kalkon och hänga med mina homeboys, haha. Två dagar kvar tills jag börjar min sista termin på Birgittaskolan. Underbart. Bara några veckor kvar tills sportlov, praktik och påsklov också. Snart studentkryssning. Snart bal. Snart student. Känns inte så tugnt att plugga nu iallafall faktiskt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0