Hemska, onödiga tisdag

Inte varit en bra dag alls. Skolan tar död på mig. Skulle åka hem och plugga gärnet, men nej, alla tåg var inställda. Älskar att bo på landet ibland! Som tur var höll Linus mig sällskap. Vi käkade sallad och försökte plugga så gott det gick innan tågen äntligen började rulla igen. 
 
När jag kom hem väntade en trevlig överraskning iallafall: information om mitt förhoppningsvis framtida universitet. Har även ett paket på Ica som väntar på mig. Men det får vänta tills imorgon. Annars ska jag plugga hela långa dagen imorgon! Måste måste måste bli klar med en hel del saker. Hoppas bara att allt slutar jävlas med mig, speciellt projekt arbetet som inget hellre vill än strula. 
 
Men nu ska jag läsa informationspapper och kataloger om universitetsstudier. Sedan tänker jag ta kväller med en kopp te, tända ljus och en bra bok. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0