ARTON LÅNGA DAGAR

I fredags kom äntligen snön till Örebro! Har varit en fantastiskt vacker helg, men idag är det tyvärr minusgrader och slasken börjar komma fram. Lika bra det kanske, för igår fick vi ut hemtentan så har ändå ingen tid att gå runt & mysa i snön. Satt mest och läste igenom den, planerade hur jag skulle lägga upp det och så igår. Sedan blev det träning och en långpromis på kvällen. Idag gick jag upp tidigt för att sätta igång, tentan består av tre ganska stora frågor och jag har precis gjort klart fråga nummer 1. Hade planerat att göra en idag, en imorgon och en på torsdag. Men eftersom jag redan är klar och inte ska dra till träningen förns vid fem så kanske det är lika bra att fortsätta på nummer 2. Hmm... 
 
Annars har vi julsittning imorgon också, ska bli riktigt kul! Julbord och Daniel Adams Ray är det som gäller, göttkött! I fredags fick jag även hem min finfina klänning jag beställde för att ha på julafton, men tyckte den passade tills morgondagen också. Dock har jag inga skor att ha till, får väl gå barfota! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0