TISDAG

I lördags kollade vi på Medina, det var grymt kul! Hängde sedan på 55:an en stund innan jag åkte hem. I söndags blev det en slöis dag innan jag åkte till Boxholm för att träffa Amanda. Vi köpte godis, snackade skit och kollade på fotboll - mycket trevligt. Igår var det jobbdags men endast sju till halv elva och sedan kom Ellen hit. Vi gick på picknick och tog igen förlorad tid innan hon tog fyra tåget hem igen. Då blev det promenaddags med Elise & Ida innan jag åkte hem och började packa lite igen. Ett kort pass på jobbet igen, tandläkarbesök och en låång promenad med Linus bestod min första halva av dagen idag av. Sov en stund och sedan har jag fikat & umgåtts med Ida, Fredrik och Matilda. Nu är jag hemma och tänkte ta mig en dusch. 
 
Nu är det endast tre dagar kvar till flytten och det känns skit bra!! Mormor har varit en ängel och gett mig en massa välbehövliga saker de här dagarna också; tallrikar, glas, dammsugare, vattenkokare, bestick och en matta. Ska bli så roligt, är verkligen taggad! Även tills på lördag då det är klassfest för alla gamla nior! Sen är det ullared med min babe som gäller! Mycket roliga saker att se fram emot nu. Om nio dagar börjar även introduktionen, fy va spännande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0