EN VECKA SEN SIST

Hej på er! Äntligen har jag mitt egna internett på min egna dator. Fick även med mig en iphone när jag var igång så håller även på att lära mig den nu. Resan till Örebro i fredags blev lyckad och jag tror jag kommer trivas bra där. Hade sedan en hyfsat rolig kväll i lördags med mina boxholmsvänner. I söndags blev det myspys hemma hos Yasmine med god mat och massa prat. Bilen rullade sedan till Ullared på måndagen och vilken lyckad dag det blev! Hittade bland annat en jacka, en väska och ett skåp som jag är otroligt nöjd med. Mycket annat smått och gått fick också följa med hem! Bugar och bockar för en trevlig dag med härligaste bruden!
 
Idag har jag hunnit med mycket! Långpromenad med Amanda och Pumis, även en mjukglass på sibylla o en massa skitsnack. Tog sedan tåget in till stan för att umgås med Nico och Ellen. Väl hemma på sparres käkade jag god mat med mor & far innan det var dags att fixa med banken, datorn och telefonen som nu allt har löst sig - så skönt. Tog en promenad ner till farfar för att säga hejdå innan jag kröp ner i sängen. Nu hade jag tänkt att titta på ett avsnitt sons of anarchy innan jag ska sova min sista natt här hemma! Imorgon är det Örebro som gäller. Men innan det ska jag hinna packa, träffa Elise och åka till Mjölby. Vi hörs imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0