14 MIL HEMIFRÅN

Godmorgon! Igår var det en lång dag. Startade dagen tidigt med att packa det sista, vilket var betydligt mycket mer än vad jag trodde.. Vid halv elva kom Elise och vi åt en ordentlig brunch! Hon hjälpte mig även att förstå mig på min nya telefon, och så åkte vi till Mjölby för att utträtta lite ärenden. Vid två ungefär lämnade jag och mamma sparres med en fullpackad bil för att hälsa på mitt nya hem i Örebro. 
 
När vi kom fram hade en av mina rumskompisar kommit hit. Jätte trevlig tjej! Vi tre åkte vidare till Ikea för att handla köksbord och lite annat. Det var även dags att fylla kylskåpet.. Väl tillbaka i lägenheten hade rumskompis nummer två kommit hit. Lika trevlig hon så det var inga problem alls. Mamma och jag gick ut på stan en stund för oss sjölva, käkade Mc Donalds och fixade det sista innan hon skulle åka hem igen. Kändes lite i hjärtat eftersom att det dröjer nästan en månad innan jag ser henne nästa gång. Men när jag kom hem igen satte vi oss alla tre ner i köket och drack te, pratade om allt & inget fram till midnatt ungefär. 
 
Nu har jag tänkt käka lite frukost och fixa iordning lite på mitt rum. Efter det tänker jag mig en långpromenad runt stan innan det är dags att förbereda sig inför den första nollningskvällen! 
 
Bild på min pärla och våran superfrukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0