Två månader kvar

Igår avklarade jag den första skoldagen på sju veckor. Den var rolig, tråkig och allmänt jätte jobbig. Kommer vara osocial och bli isolerad de kommande veckorna tack vare mina kära lärare. De har till och med beslutat om arbete och övernattning  på studentveckan, ja ni hör ju. Aldrig längtat mer efter den fjortonde juni - dagen efter studenten. 
 
Idag är det en ny dag och det är bara att ta nya tag. Har endast två lektioner,  vilket passar perfekt med tanke på allt plugg i eftermiddag. Allt från projekt arbete till internationella relationer till engelska ska bli klart. Love life. Ser ut som jag har en bra helg framför mig iallafall och då tar även min penicillin slut! Lite positivt iallafall hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0