25/09/2012

Väckarklockan väckte mig ur en hemsk dröm imorse, så dagen började bra så att säga, haha. Åkte till skolan och satte igång med lite körkortsplugg innan jag forsatte med naturläxan. Hade sedan info, svenska och matte innan vi slutade för dagen. Låter kort nu men kan lova att det kändes som en evighet. 
 
Gick förbi stan en snabbis efter skolan och handlade lite grejer som jag egentligen inte har råd med. Men en dålig dag som denna måste man ju få unna sig något kan jag tycka.. Nödvändiga saker var det i vilket fall! Trosor och en gosig halsduk. Nöjd över det traskade jag sedan vidare till sporthallen för ett pass pump. Med ett par skakiga ben gick jag mot tåget sen och nu är jag äntligen hemma & har precis duschat. Dags att packa väskan inför morgondagen, plugga det sista på engelskaläxan och sedan ta en promenad med Philip. 
 
Två bilder tagna för en vecka sedan, idag kan man inte tro att solen varit framme på flera år. Lägg även märke till mina finiii skor jag fick av mina kära föräldrar i födelsedagspresent. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0