12/09/2012

Den här dagen har varit lång, men har hunnit med en hel del! Varit på lysingskolan i Ödeshög, käkat pizza, varit hemma hos Hilda, varit på picknick vid ett mysigt bad, övningskört, och självklart skrivit en hel del till vårat projekt arbete. Har fått mycket gjort och haft riktigt kul. Annat kan man inte ha när Victoria är med! 
 
Kom hem för en liten stund sen och hoppade direkt in i duschen. Är helt slut så kryper nog ner i sängen snart. Imorgon är det skola och en massa plugg som gäller + träning på kvällen! Äntligen. Sen är det fredag och det ser ut som om det kan bli en riktigt bra dag; kort dag i skolan, träning och sen biomys med syrran. Lördag kommer bli helt suverän och på söndag är det min dag. Då är det min tur att fylla vuxen. Toppenhelg framför mig helt enkelt.
 
Men en viktig sak vi inte får glömma, idag är det min lovely one som fyller år! Hela tio år äldre än mig. Bästa storebror. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0