09/09/2012

Haft en jätte bra helg! Inledde den med födelsedagsfirande för mig & Memme i fredags. Först bjöds det på tårta och lite lekar med tjejerna innan resten av folket kom och det blev jätte lyckat verkligen! Åkte till Boxholm efter ett för att stanna uppe ett tag till och fortsätta ha kul, men blev ganska segt så vi åkte snart hem igen för att sova. Vill bara tacka alla som gjorde kvällen så grym och tack för alla fina presenter också!
 
Lördagen bestod av en hel del städ tillsammans med Memme, kollade även på Hungergames som jag fick av Nico i födelsedagspresent. Blev en liten tjuvstart med tanke på att jag inte fyller förns om en vecka hihi.. Åkte iallafall in till Boxholm igår kväll för att umgås med Gösta, Johan och Ante. Vi spelade fifa, googlade oss själva och jag skrattade läppen av mig, hehe. 
 
Idag vaknade jag upp helt genomförkyld. Så har mest legat och slöat framför tv'n hela dagen. Nu är det snart dags att ta tag i lite plugg. Men behöver inte lägga ner hela min själ i det idag eftersom vi har studiedag tisdag - onsdag, då finns det tid för pluggeriet. Skönt! Hoppas ni haft en minst lika bra helg som jag :) Puss
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0