18/10/2012

Efter en hel dag i huvudstaden med OP3S är jag helt slut. Vi har kollat på en snygging (som jag även vannnnnn en bild på, möööms), besökt två museum och även kikat runt lite på stan. Jag och Sanja fyndade en himla massa smycken! Fått massage hela vägen hem av bästa Tedd och i väntan på tåget i Linköping pratade jag en massa strunt med mina favoritkillar. Haft en bra dag med andra ord!
 
Nu är det sängen som väntar, i sällskap med historiaboken.. Imorgon väntas en kort dag i skolan följt av körlektion + teoriplugg, träning och sedan mys med Amanda. Känns så fruktansvärt skönt med fredag! Och fredagarna nu för tiden börjar på bästa sätt också - med psykiatri. Det går bra nu. PUSSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0