13/10/2012

Igår var det en kort och skön dag i skolan. När jag kom hem satt jag med familjen och pratade, kollade på dansuppvisningsfilmn och lite sånt där - Petra kom nämligen hem i torsdagskväll så det var roligt. Framåt kvällen kom Elise, Elin och Alexandra hit. Vi käkade pizza och myste innan vi åkte till Linköping. Där blev det utgång med Memme, Nico och Linus. Kom hem runt tre tiden och somnade gott efter en jätte kul kväll! 
 
Idag gjorde jag inget annat än att kolla på film & sova fram till klockan två. Då tog jag tag i dagen lite och gick ut på en promenad och sedan ner till solariumet. Nu måste jag duscha och göra mig iordning för om en timme ungefär åker jag till Linghem för att ha skräckiskväll med mina kära vänner. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0