NOVEMBER

Mina två senaste dagar har varit fantastiska! Inledde onsdagen med övningskörning, fortsatte med teori och sedan en sväng på stan och lite käk med en gammal vän. Hann ta ifatt många år vi missat och pratade om allt mellan himmel och jord. Avslutade dagen med raggmunkar! Kunde inte blivit mycket bättre. Fick även med mig ett par byxor, en ring och en enkel tröja med mig hem. 
 
Torsdagen började inte med någon sovmorgon, upp tidigt för att ta sju-tåget till Jönköping med Ida & Amanda. Direkt när vi kom dit satte vi oss på ett mysigt konditori och åt frukost/fikade. Snackade en massa strunt och fortsatte sedan att gå igenom alla affärer. Hittade inte mycket av de jag egentligen var på jakt efter, men fick med mig en hel del hem! Mycket billiga fynd också - jätte kul! Bland annat en stickad tröja, underkläder, skinnjacka, smycken... Avslutade shoppingturen med god mat! 
 
Väl tillbaka i Boxholm åkte vi till Amanda för att göra oss iordning inför kvällen. Snart kom även Sara & Elin för att göra oss sällskap. Vi började spela ett spel och jag skrattade tills jag fick ont i magen. Sara & Ida åkte straxt där efter och jag satte i halsen så jag trodde jag skulle dö. Tog sedan tåget in till Linköping för att besöka torsdagsklubben. Träffade många fina vänner, dansade gärnet och hade hur kul som helst!
 
Idag känns det som om det är söndag, men det är bara fredag! Lovely. Jag hade tänkt att bara ta det lugnt idag, plugga och lite sånt där som måste göras. Måste ladda inför morgondagen med då det är övningskörning som gäller, och även utgång i Tranås på kvällen med min favorit! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0