BACK ON TRACK

Var längesen jag skrev här nu. Men en dag som denna, när jag ligger hemma och är sjuk och inte har något för mig överhuvudtaget, tänkte jag passa på. Har hänt en hel del sen sist, har bland annat slutat skolan och börjat jobba. Hann med dansuppvisning innan det, och har även sätt när Bästa Philip tagit studenten. Min kära vän Nicolas har även fyllt arton år, och det blev ett storslaget firande :)

Förra veckan var helt underbar! Kändes verkligen att det var sommar - och framför allt; SOMMARLOV. Vädret var fint och jobbet var roligt. Firade finaste Alexandra med tjejerna, blev världens mysigaste picknick, kubb och disneyfilmer! Blev även en lyckad midsommarafton tillsammans med bästis, och dagen efter hade jag hur kul som helst med ett par härliga tjejer. Min kropp tycker nog att jag hade det lite för bra, för nu sitter jag här hemma och hostar. Men med hjälp av lite te, honungsvatten och strepsils så mår jag nog bättre imorgon då jag ska jobba igen. Vi hörs snart igen! PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0