27/06/2012

Hej på er! Idag har jag mått mycket bättre och tror att mycket av det kan bero på det finfina vädret. Jobbade mellan nio och fyra, och måste säga att idag var det ganska segt. Men ska antagligen inte jobba förns på måndag nu, så då lär det vara roligare då.

Direkt efter jobbet åkte jag hem till min kära kusin som fyller 14 år idag! Vi fick god mat och en jätte god tårta, det bjöds även på paketöppning. Hon hade önskat sig en systemkamera och när hon fick den blev hon så glad så hon nästan började gråta! Riktigt kul :) Just nu planerar jag torsdag-fredag tillsammans med Elin & Ida, verkar som om det kommer bli riktigt mysigt! Men det får ni höra mer om imorgon för nu ska jag träffa Philip! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0