29/07/2012

Nu är det söndag igen och denna helg har gått lika fort som alla andra, men den har varit grym! I fredags fick vi sluta tidigare på jobbet, sådär fyra timmar tidigare så det var rätt gött! Träffade Emilia en liten stund och sen gick jag på stan i några timmar innan Sanja kom och mötte upp mig. När hon kom satte vi oss på en bänk i solen och käkade godis i väntan på bussen som skulle ta oss till Kisa. Väl framme i Kisa kom Nico och hämtade upp oss med moppen. Hemma hos honom började Mathias & Sanja med maten medans Nico & jag drog ut på en mopperunda, haha svin kul! Under kvällen dök det upp lite fler folk och vi hade riktigt trevligt.

Hade varit underbart med sovmorgon igår men icke, började jobba klockan åtta. Efter jobbet kom Sanja hit! Vi köpte med oss lite mat och gick hem till syrran. Där gjorde vi oss iordning och fixade innan vi drog vidare till några av Jessicas kompisar. Där hittade vi en liten söt kattunge vi satt och gosade med, haha. Efter en stund gick jag och Sanja vidare för att träffa Emilia, Vickan, Kajsa och gänget. Fick med oss dom till Tobias, sedan hamnade vi på Parkgatan och tillslut blev det filmtittande hemma hos Emilia. Vid halv fyra började vi cykla hem till strålsnäs, somnade som stockar båda två när vi kom hem och idag blev det en lång sovmorgon - till halv tolv.

Nu har vi precis varit och lämnat av Sanja vid tåget. Jag tänkte hoppa in i duschen i hopp om att piggna till lite! Annars vet jag inte riktigt vad dagen har att erbjuda. Ska nog bara vara hemma och förbereda mig inför den kommande veckan som kommer bestå av jobb både i Linköping och i Boxholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0