22/07/2012

Hej på er! Nu börjar helgen lida mot sitt slut, vilket känns ganska tungt men jag har haft så sjukt kul. Gjorde verkligen rätt i att ta ledig torsdag fredag. Fredagskvällen hemma hos Vickan bestod först av grill och tjejmys, men fortsatte sedan med att det kom en massa pojkar och vi spelade spel. Hamnade sedan hemma hos Emilia där spelandet fortsatte enda in på lördagmorgonen.

Igår låg jag och sov hela förmiddagen i solen - lovely. Framåt eftermiddagen cyklade jag in till Emilia. Vi städade och grillade innan Ida kom då vi hoppade in i bastun! En stund senare stod vi och sminkade oss för att cykla ner till fällhagen och träffa lite annat folk.

Idag har jag legat i solen hela förmiddagen med Pumis, och nu har vi precis kommit in efter en promenix. Vet inte vad denna dag har att bjuda på riktigt men tror vi ska gå ner till Farfar om en stund iallafall. Annars blir det lugnt för att ladda inför jobb imorgon! Känns som om det var månader sen jag var där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0