14/07/2012

Godmorgon! Blev lite ändrade planer igårkväll. Efter att jag och Amanda käkat god mat tillsammans med mamma och pappa mötte vi upp Memme för att sedan följa med Tobias ut till Matildas stuga. Där var det ett glatt gäng (eller ja, nästan alla var ju glada iallafall.. haha) som vi snackade bort en timme med innan vi åkte hem igen.

Idag hade jag tänkt att ta sovmorgon och inte vakna av väckarklockan. Men nene, vaknade halv sju och det var helt omöjligt att somna om. Låg och vände & vred i sängen till klockan åtta tror jag innan jag gav upp och satte på en film. Vid nio tiden gick jag upp och käkade frukost och nu har jag precis varit ute på en långpromenad.

Nu är det snart dags för att hoppa in i duschen och börja göra mig iordning! För vid tre åker jag och Memme till Amanda. Ska käka lite mat och sådär innan vi fortsätter in mot stan och senare ut på landet för poolparty! Ska försöka vara flitig med kameran så ni får lite kort att se fram emot! PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0