08/07/2012

I fredags gick jag raka vägen till gymmet efter jobbet. Hann även träffa Sanja en snabbis innan jag var tvungen att skynda hem. Väl hemma blev det god mat och en massa mys med Ida & Amanda! Åt godis för ett helt kompani och kollade på hundtricket.

Igår blev det jobb mellan halv nio och halv fyra. Ellen mötte upp mig när jag hade slutat och då blev det gooodi mat på torget! Sen köpte vi med oss jordgubbar & choklad och cyklade upp till sjögarp för ett dopp. Hur mysigt som helst! Hann även med lite fotbolls/vollybollsspel hemma hos henne innan jag följde med Ida till Malexander. Var ganska trevligt där med! Gratulerade Fredrik på 18årsdagen, rökte vattenpipa och vandrade omkring i regnet.

Idag gick jag inte upp förns vid elva tiden - hur skönt som helst. Vet inte vad denna dag har att bjuda på men hörde rykten om en fifaturnering, så vi får väl se hur det blir. Imorgon är det måndag igen och tillbaks till den tråkiga vardagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0