03/07/2012

Min söndagkväll bestod av att först träffa bästis en stund, vi hade en hel del att ta igen eftersom hon har befunnit sig på p&l hela veckan. Träffade även Memme en stund efter det och fick höra ännu mer festivalskvaller! Somnade hyfsat tidigt för var helt slut av någon konstig anledning.

Igår blev det jobb fram till fyra. Efter det mötte jag upp Nicolas på stan! Vi tog en fika, promenerade, satt i solen vid stångån och hade det hur bra som helst. Hade även en hel del att ta igen med honom efter över en vecka! Kom hem runt åtta och började direkt med kvällsmat/matlåda - vuxenpoäng till mig!

Jobbat till fyra idag med, och det har väl inte gått så jätte bra den senaste veckan nu. Så måste verkligen ge gärnet de kommande tre dagarna!! Så kommer vara ännu mer slut än vanligt när jag kommer hem om kvällarna, haha.. Men idag tog jag mig faktiskt till gymmet när vi slutat! Hur jäkla gött som helst! Tog det dock lite lugnt så jag inte riskerar att bli sjuk igen, men mår jag som idag så gör jag ett återbesök redan imorgon eftermiddag :)

Bästa Nico på Espressos uteservering

Såhär gött har jag och mina trasiga skor det på rasterna på jobbet!
Älskar solen som har börjat titta fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0