22/08/2012

Hej på er! Igår var det min dag! Hade en lektion sen var det nollning och 8kamp som gällde. Hur kul som helst! Fick även ett bättre schema än i måndags och blev 30kr rikare när jag skulle växla pengar, haha det går bra nu. När jag var påväg till tåget från gymmet var jag helt skakig i benen, gott tecken! När jag sedan kom hem tog jag cykeln direkt till Boxholm för att ta en promenad med Emilia.

Nu har jag precis kommit till skolan och väntar på att min enda lektion ska börja. Sen är det nollning och dragkamp över stångån som gäller. Efter det ska jag hinna förbi stan en snabbis + gymmet innan det är dax för kvällsnollning. Dom ska få lida de stackars kräken! Hehe.






Lite bilder från våran nollning för två årsedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0