18/08/2012

Hade en super bra dag och kväll igår! Låg i solen hela dagen tills Nico kom hit. Vi tog med oss Amanda & Jocke och fortsatte hem till Ida för kräftskiva. Gillar inte kräftor så blev grillat för min del men funkade minst lika bra! Spelade lite spel och hade hur trevligt som helst. Drog sedan vidare för att träffa lite fler folk men slutade med att Nico & jag hamnade hemma hos mig framför min favoritfilm.

Idag har vi bara slöat hela dagen. Kollat på film och käkat äpplepaj. Men nu är det dags att hoppa in i duschen för att försöka göra sig lite fräsch igen! Ikväll bär det nämligen av till Linköping med ett härligt gäng. Ha en bra lördag allesammans! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0