17/08/2012

Har bloggat väldigt dåligt nu ett tag, och det beror inte bara på att jag haft fullt upp utan våran dator har faktiskt gått sönder. Men har hunnit med en hel del sen sist! Jobbat min sista vecka, varit i Jönköping och kollat på Nause men härliga brudar, festat i Tranås med mina favoriter, besökt sommarstugan med bästa vän som även tagit körkort och så har ju min stora syster fyllt 22 år också. Haft två as bra sista veckor på sommarlovet med andra ord! Nu är det dags för den sista helgen innan skolan börjar igen. Ska bli otroligt skönt att komma in i rutinerna med plugg & träning måste jag säga, folk tycker att jag är galen haha!

Ikväll är det kräftskiva hemma hos Ida som står på schemat! Imorgon är tanken att vi ska till Linköping och Keep it loud. Låter super bra! Bara detta underbara väder håller i sig. Men nu ska jag bjuda på lite härliga bilder från den senaste tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0